Feyenoord Webcare

Feyenoord Webcare

Heb je een vraag voor Feyenoord Service & Tickets? Behalve telefonisch, via het reactieformulier en WhatsApp, kun je nu ook via social media contact met ons opnemen. De afdeling Service & Tickets beantwoordt vragen op Twitter via het account @VraagFeyenoord.

Openingstijden
De afdeling is online van maandag tot en met vrijdag van 10:00 uur tot 18:00 uur en bij verwachte drukte (piekmomenten zoals bijvoorbeeld de start van een kaartverkoop, vaak op een zaterdagochtend). Extra of afwijkende ‘openingstijden’ worden via het Twitter-account aangekondigd.

Service-informatie
Het account @VraagFeyenoord is een verlengstuk van de afdeling Service & Tickets en is bereikbaar voor service-gerelateerde vragen. Ook worden via @VraagFeyenoord vanuit Feyenoord berichten geplaatst om supporters te informeren over allerlei actuele thema’s die veel vragen (kunnen) oproepen. 

Reageren
We streven ernaar om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. We zeggen erbij dat niet alle vragen (direct) inhoudelijk beantwoord kunnen worden, zeker niet wanneer het om beleidsmatige, bestuurlijke, politieke of voetbaltechnische zaken gaat.  

Aard van de vraag Wel/geen inhoudelijke reactie
Service +/+
Beleidsmatig +/-
Bestuurlijk, politiek en voetbaltechnisch -/-

Huisregels
De afdeling neemt in principe alleen vragen in behandeling die direct gesteld worden aan het account @VraagFeyenoord. Om de communicatie in een prettige sfeer te laten verlopen, hanteren wij de volgende huisregels: 

  • Beledig niemand. Kwetsen is zinloos!
  • Plaats geen racistische, discriminerende of seksistische uitingen en gebruik geen scheldwoorden. Respect geven = respect krijgen.

Klik hier om direct via Twitter een vraag aan Feyenoord Service & Tickets te stellen. 

Feyenoord Business CLub
INLOG VOOR ONZE LEDEN
WILT U OOK LID WORDEN?
×